Digital Marketing

Relevante bezoekers op je website krijgen én ervoor zorgen dat ze actie ondernemen. Dat is waar het bij digital marketing om draait.

Een succesvolle website, dat is steeds opnieuw plannen, uitvoeren en controleren.

Veel bedrijven benutten niet het volledige potentieel van hun website en zien het meer als een horde die moet genomen worden, zonder alle mogelijkheden te zien. Samen kunnen we een plan van aanpak opstellen om jouw website zo efficiënt mogelijk te maken, zodat die recht op doel schiet.

Analyse van bezoekersinformatie

Aan de hand van informatie over (mogelijke) bezoekers van je site, kunnen we veel leren, bijvoorbeeld:

  • Wie bezoekt jouw website?
  • Waar zoeken jouw bezoekers naar?
  • Welke zoekwoorden leveren veel bezoekers op?
  • Welke zoekwoorden zouden nog meer bezoekers opleveren?

Door deze data te analyseren, kunnen we de nodige aanpassingen doen om nog meer relevante bezoekers over de vloer te krijgen.

Test wat wél of niet werkt voor jouw bezoekers

Kleine aanpassingen kunnen ervoor zorgen dat mensen je producten kopen, contact met je opnemen, een offerte aanvragen,… Met specifieke testen (A/B testing) kunnen we achterhalen wat goed werkt en wat minder, om zo meer leads te kunnen genereren.

Welke digitale tools kunnen jou helpen?

Ben je de weg een beetje kwijt in het rijke digitale bos? Laat Foxtales je gids zijn naar de beste digitale tools voor jouw case. Deze tools kunnen jouw leven vergemakkelijken en je klanten een betere ervaring bezorgen.

Meer relevante bezoekers naar je website leiden

Om het bereik van je website te versterken en geïnteresseerde bezoekers aan te trekken, hebben we verschillende mogelijkheden. Eentje daarvan is SEO of Search Engine Optimisation. SEO zorgt ervoor dat je website in zoekmachines (bijvoorbeeld Google) vlot verschijnt. Door ook de juiste keywords en targeting te gebruiken, worden meer relevante bezoekers overtuigd om jouw website te bezoeken.

Vlot gevonden worden in zoekmachines is al heel wat. Naamsbekendheid opbouwen in de streek waarin je actief bent, is net zo belangrijk. Door middel van sociale advertenties gericht op je doelpubliek, leren jouw potentiële klanten je bedrijf onbewust kennen als ze niet op zoek zijn. En zo zullen ze bewust voor jou kunnen kiezen wanneer ze wel op zoek zijn!

Door middel van content marketing kunnen we ook je ranking in Google verbeteren. Door artikels te schrijven die interessant kunnen zijn voor jouw klanten, zal je op meer relevante zoekwoorden gevonden kunnen worden.